محبوس در زندان تن

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

سفر(۲)

سلام ... 

دو روزه که از سفر برگشتم و هنوز به تهران عادت نکردم! جالبه دقیقا پنج روز تهران نبودم ولی نمی تونم به این راحتی بهش عادت کنم، جایی که بودم شلوغ نبود،آلوده نبود،تنش نداشت،چشم و هم چشمی خیلی کم داشت، صداقت بیشتری داشت، راحت تر بود و ...،حیف که نشد بیشتر بمونم وگرنه حالا حالاها برنمی گشتم، هرچند که دل خوشی هایی هم در تهران دارم وگرنه واقعا تحملش غیرممکن می شد.

ولی سفر خیلی خوب ه ، کاش می شد در طول سال چندین بار رفت، طی سفر خیلی چیزها یاد می گیرم و به قول معروف پخته تر میشم، دل کندن از زادگاه پدری واقعا برام سخت بوده اما چه میشه کرد؟! 

خیلی دوست دارم اگه بشه حداقل تا به صورت رسمی(!!!) کلاس ها شروع نشده، به تنهایی دوباره یه سر برم و توی اون سکوت محشر اونجا بشینم زیر سایه یه درخت کنار جوی آب و چند ساعت با خودم تنها باشم، با افکارم ، با مشکلاتم، با دل مشغولی هام و بعدش آروم برگردم تهران.... خیلی خوب میشه ....

نظرات (۲)

  • تنها ارائه دهنده قالب های بیان بلاگ بصورت رایگان
  • مرجع دریافت انواع کد و ابزار گرافیکی
  • دیزاین زد
  • سامره فصیحی مقدم
  • سلام
    کاش می نوشتید این جای آرام، پاک، بی تنش و... کجا بود.
    روزگاری گیلان ما هم پر از سکوت و آرامش بود اما مدتی هست به لطف مسافرت های فراوان هم وطنان عزیزمان، به ویژه در ایام تعطیل و تابستان، آرامش قبلی تا حدی از دست رفته است! مثلاً امسال سالگرد امام خمینی، به حدی مسافران هجوم آورده بودند به سمت دریا، که جای سوزن انداختن نبود!
    اما همین که پذیرای مسافرانیم، جای شکرش باقی است...
    موفق باشید
    یاحق
    پاسخ:
    سلام ،
    ممنون که تشریف آوردید ^ـ^
    هنوز هم می شود جای آرامی پیدا کرد ، درسته استان های شمالی کشور واقعا در ایام مسافرت شلوغ می شوند و بهتان حق می دهم ولی شاید باشند روستاهای کمتر شناخته شده ای که بشود یک بعدازظهر را زیر سایه یک درخت به غروب رساند.
    آن جا که من بودم( جایی در خراسان شمالی )، متاسفانه یا خوشبختانه، از خیل عظیم مسافران بی بهره هست و تقریبا اکثر افراد یا اهل همانجا هستند و یا برای صله رحم به آن جا آمده اند و به همین خاطر اصلا شلوغ نیست.
    واقعا همچین جایی را بیش از تهران می پسندم.
    البته لذت مهمان نوازی شما هم جای خود دارد.
    سلامت و سعادت برایتان آرزومندم.
    در پناه حق.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی